Yes!

Den rätta känslan infann sig tillslut! Fast först efter lite förvirring, en riktigt rolig kväll, och lite mer förvirring så fattade jag det.. Jag ÄR bättre, och i mina ögon kommer jag alltid vara det!

Så hade jag som sagt i alla fall en riktigt kul kväll! Minglade massor, och ägde dansgolvet med
Älin! Det fanns nog inga på hela stället som var lika snygga eller coola som oss, om jag får säga det själv!

Nu sitter jag här lite mest! Jag har en magsjuk vän här! Får se om jag lyckas bli smittad, men det är ju inte hela världen! Ska snart ner till mamma och sno en kopp kaffe! Och solen skiner ju, så det lär ju bli att sola en stund på hennes balkong! Skulle egentligen åka med Älin och Ebba till Flenmo för att fira Jenny som fyller år imorrn, men jag vill inte sprida några baciller vidare, så jag får helt enkelt fira en annan gång!

Nähä jaha, kaffe var det ja!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur går det med dina sneda framtänder..när får du tandställning?

2009-04-12 @ 14:04:00
Postat av: Åsa

Hur går det med dina sneda framtänder..när får du tandställning?

2009-04-12 @ 14:04:23
Postat av: Carro

Så du menar att tjejerna som dansade strippdans på scenen inte var lika snygga och coola? :P :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback