Yeei!

Jag tränade igår, och det var jobbigt, som-vanligt-jobbigt typ, men idag vaknade jag upp helt och hållet utan träningsvärk! Jag är nöjd! Det får bli träning idag igen! Så tänkte jag att jag ska lyckas bli av med det lilla fläbbet på kroppen (som kanske bara jag ser, men ändå)! En bra sak kan ju vara att inte äta så förbannat mycket godis (läs choklad), så numera har jag ständigt äpplen hemma som jag kan äta när jag blir sugen på nåt! Ett annat trick är ju att ta en cigg, vilket jag gör också, men jag röker fortfarande mindre än jag har gjort! Numera köper jag en ask cigg varannan dag! Vi får se hur länge det håller i sig, snart blir det nog sommar på riktigt, och då går det nog åt mer cigg igen! :D

För övrigt är det 44 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Äh jag såg ju det nu ju...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback