Sol och mera sol!

Igår satt jag och njöt av solen på mammas balkong! Och idag har jag njutit av den först på Birgits balkong för en morgonfika, och sen på eftermiddagen blev det en promenad runt salsta där vid sjön! Efter det blev vi bjudna på mat hos Birgit! Trevligt så!
Kvällen lär väl spenderas framför tv´n skulle jag tro!

För att svara Åsa på kommentaren i inlägget innan: Jag vet inte än hur det blir, om jag kommer att få korrigera mitt överbett eller om jag kan få tandställning så att tänderna blir raka bara! När jag vet så lär det komma mer info i bloggen! :)

Jag avslutar med dagens favvis-låt!



Kommentarer
Postat av: gabriella

jag har lösenord på min blogg vill du ha tillgång till den så maila din mail till mig på

[email protected]

2009-04-13 @ 00:24:44
URL: http://gabriellur.blogspot.com
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-13 @ 00:27:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback