Slut!

Jag är såå trött idag, både i huvudet och i kroppen! Det var riktigt jobbigt igår, men det gick i alla fall!
Efter begravningen bestämde vi oss för att ta en fika på stan, och efter det kom
Nea och hämtade mig och Helenan för en tripp till H-näs och Lager157! Helenan fyndade lite för sitt presentkort, och Nea fyndade till Samuel och Mirjam, och till mig! Tusen tack för den fina tunikan! Den sitter förresten perfekt! Efter det blev vi bjudna på god mat hos Nea och Pappa, åt och drack kaffe, och såklart skrattade åt alla Mirjams tokigheter! Sen åkte vi till tåget med Helenan, och sist lämnade vi av mig hemma! Där satt jag mest och tittade på tv tills jag kom fram till att jag inte orkade vara vaken längre!

Idag vaknade jag lika trött, men har i alla fall fikat hos gammelmoster som fyllde år igår, och så blev det en promenad till ica i kylan! Sen har jag kikat på innebandy på tv!

Jag har för övrigt också laddat upp en del bilder från senaste tiden på min bilddagbok, och jag har låst upp bilddagboken igen, så nu behöver ni inget lösenord för att kolla i den längre!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack själv,det var trevligt. Får ta en tur igen sen när nya pengar kommer. Ha det bra,puss o kram

Postat av: Carro

Sv: Förstår det. Har aldrig varit på begravning själv och vet att jag inte skulle palla det. Men hoppas det var en fin begravning :)

2009-04-19 @ 14:40:16
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback