Mmhm!

Jag blir så trött! Nu har jag kläd-ångest, igen! Jag har ingenting att ha på mig, igen! Och jag vill inte alls gå ut när det känns så, igen! Och så bor det nån osäker liten tjej på insidan av mig, som vill visa att hon minsann visst är snyggast, och kanske lite bättre än nån annan, men det kan jag ju aldrig bli, när det där med kläderna inte går som jag vill! Och jag blir så jäävla less på att det ska vara så varenda jävla gång man ska ut nånstans! Man kanske skulle sluta visa sig bland folk helt och hållet!

Idag har jag i alla fall tvingat med mig mamma på en långpromenad! Lidarondan blev det! (Nån som vet hur lång den är? Jag har hört att den är drygt 13 km, kan det stämma?) I alla fall, så var det skönt att bara gå en stund och skita i allt annat, men sen kommer man ju hem igen!

Nu ska jag i alla fall snart hämta Mirjam på dagis! Blir säkert en hel del bus, och med hennes sällskap kan man ju i alla fall inte vara annat än glad!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

7 lr 9 har jag hört

Postat av: gabriella

ja 9 km lång är den

2009-04-08 @ 22:58:07
URL: http://gabriellur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback