Livstecken!

Jo minsann, jag lever fortfarande! Men jag har fortfarande inget internet, håller på att se om det kan ordna till sig med det snart, men det visar sig hur det blir och hur lång tid det tar!
Den gångna veckan har spenderats med att mest vara barnvakt, och så har jag hjälpt gammelmoster Birgit med en del saker! Så har jag såklart försökt vara ute i solen en del! Och i helgen har jag också varit barnvakt, Mirjam sov över hos mig från fredag till lördag! Vi hade riktigt kul, även om jag däckade i sängen inte så lång stund efter att Mirjan hade somnat! :D I Går blev det en åktur till E-tuna, gick på stan och passade på att njuta ordentligt av en vanilj latte på Expresso House! Efter det blev det storhandling på willys! Idag har jag varit på Duellen och träffat Ulla, och nu sitter jag uppe på Brogetorp och är barnvakt till Mirjam! Har även hunnit med att möta upp Älin och Ebba för en liten promenix till sportringen och ica!
Och imorrn ska jag åka till Västerås och mest kika i affärer, bland annat ikea! Det blir nice! På onsdag förmiddag ska jag föja med Elin till optikern, och efter det ska jag leka med Älin!

Nu vet ni vad som är upp i alla fall!
För övrigt så kan jag numera svara på sms och så igen, så då vet ni ju det också!
Bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback