Jääääättelång!

Ja, det kan nog vara världens längsta utmaning som jag har fått av Älin! Men vad gör man inte för erat nöje!


Fem frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Inte kärlek, attraktion kanske!
Kärlek eller sex? - Kärlek!
Har du varit kär i någon? - Jodå minsann!
Finns det någon för dig just nu? - Nä!

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? - Sofia 
När fyller du år? - 12e Augusti!
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Piercingar i naveln och näsan, och 7 hål i öronen!
Vad har du på dig just nu? - Jeans och en vit långärmad tröja!
Vilken årstid är bäst? - Sommar!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Just idag... Mina tuttar, haha!
Vad är du bra på? - Att se mina dåliga sidor i stället för dom bra! 
Vem älskar du mest på denna jorden? - Jag vet inte om jag kan säga att jag älskar nån mest, älskar några få människor mest, fast på olika sätt!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon!

10 frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? - Allra oftast Erikan och Stefan!
Vem vet allt om dig? - Erikan vet nog nästan allt!
Vem är roligast av dina vänner? - Hm, svårt.. Alla är roliga ju!  
Vem är snyggast av dina vänner?Älin, helt klart!  
Vem är mest partyprisse? - Förmodligen Thobias!
Vem är den du helst har filmkväll med? - Om jag säger grabbarna, så vet dom nog vilka dom är! 
Vem av dina vänner är mest "evil" ?Robban, haha! 
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Ingen! 

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Mamma och mina systrar! 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Helt okej! 
Vem är farligast i din familj? - Ingen är nog jättefarlig!
Vem ser roligast ut i din familj? - Ingen tror jag! 
Vem är coolast? - Mirjam!
Har ni något husdjur? - Inte jag, men hos pappa och Nea finns katten Manson!
Vem har du mest gemensamt med?Helenan!
Vem står för underhållningen? - Mirjam!
Vem sover du oftast med? - Mig själv!
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Eh? Säkert nån fest med Helenan!

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Varit moraliskt stöd hos tandläkaren till mamma, suttit på mammas balkong i solen, och tittat lite på tv!
Har du varit glad idag? - Ja
Har du varit ledsen idag? - Nä
Har du gjort något bra idag? - Njaej, inte vad jag kan komma på! 
Vad ska du göra nu? - Svara klart på det här och sen... Sova!?
Har du gjort något dåligt idag?
- Ätit massa glass! 
Vad har du ätit idag? - Yogurt, korv med bröd, och glass! 
Har du duschat idag? - Nää!
Är du trött nu? - Inte så värstans!
Vad händer imorgon? - Förmodligen en promenad, och på eftermiddagen ska jag hämta Mirjam på dagis! 

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Rebecka!
Vem ringde dig senast? - Pappa!
Vem sms:a till dig senast? - Elin O!
Vem sms:a du till senast? - Elin O!

Övrigt
Är du hungrig just nu? - Nä, faktiskt jättemätt! 
Vad är klockan nu? - 22.15
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bara bloggen!

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nä!
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Nä!
Har du ett förhållande? - Nä!
Är du romantisk? - Ibland!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nä!
Är du svårflörtad? - Mnja, lite kanske! 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja!
Har du nångång slagit någon? - Nä (eller kanske på bus då)!
Har du lekt med någons känslor? - Ja det har nog kanske hänt..
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - Beror på hur man ser det! 8 månader! (Om man inte räknar ett off/on förhållandet som var sammanlagt kanske 1,5-2 år! :D)
Hur länge var ditt kortaste? - Eh... Ingen aning!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Det beror lite på, det har sina fördelar att vara singel, men att ha ett förhållande är ju också trevligt!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nä!
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag vet inte faktiskt, fråga nån som vet! :D 
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Arvid
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Pass? Jag vet inte! :D Säkert Arvid också för längesen! :D
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Japp!
När fick du din första kyss? - Oj.. Kanske var 13-14 tror jag..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Jag har ingen aning!  
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Absolut inte!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Njä, det har jag svårt att tro!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Jag föredrar ju att titta på rockiga killar med lagom långt hår och snygga tattueringar, men när det kommer till kärlek så har stilen ingen som helst betydelse (nästan, kanske inte vill ha en luffare :D)!


Jahaja, det var det! :D
Så kanske jag ska utmana några?
Till exempel Helenan, Erikan och Nea!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

PUSS vad du är snäll. Tänk om du var Bruce då hade jag friat nu haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback