För övrigt..

.. så är det idag bara 48 dagar kvar! Vilket Erikan påminnde mig om via sms tidigare idag! Det är ju skönt att det går framåt! ;)

Idag har varit en såndär bra dag, när jag har varit borta från allt ett tag och bara varit! Älin frågade om vi skulle åka till Kholm och kika lite, så det gjorde vi, och mest hängde och var coola! :D Så mycket shopping blev det inte, till mig köpte jag en pump-tvål på ÖB´s för 19 kr, ganska lagom! Älin shoppade lite till Ebba mest! Och så shoppade vi födelsedagspresent till Jenny som fyller år nästa vecka, bra gjort! :)
Efter det blev jag avsläppt hos pappa och Nea, där det pågick garderobsrensning, blev bjuden på mat, och busade såklart en del med Mirjam! Mycket trevlig kväll! :)

Nu ska jag spendera en stund vid datorn med att läsa bloggar, och surfa runt och kolla på barnkläder! Sen blir det nog sängen! Och imorrn ska det tränas med lillasystern Rebecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback