Dags igen!

För en uppdatering alltså!

Igår hade jag planer på att träna, och gå ut och gå en långpromenad, men så blev det inte! Jag spenderade i stället hela min eftermiddag med Stefan! Först åt vi pizza, och efter det åkte vi till mig och drack kaffe och kikade på film! En väldigt väl spenderad eftermiddag måste jag säga, träna och promenera kan man ju göra när som helst (till exempel alldeles strax)!

Idag är det tok-skönt väder ute! Runt lunch blev det promenad till Trädgårn där det handlades lite blommor, och efter det en sväng till ica, och jag passade på att unna mig en glass! Det behövde jag i det varma underbara vädret! När vi kom till mamma igen så fick vi fika-besök! Cina, Göran, Linda och Simon kom förbi en sväng när dom var ute och åkte lite i pontiacen! Niiice, nu längtar jag ännu mer till cruisingar och varma sommarnätter! Efter dom hade åkt hem, så spenderade jag ett par timmar med att sola på mammas balkong, äntligen kan man börja få lite färg på sig igen, och slippa vara kritvit! :D

Nähä, nu var det dags att träna då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback