Barnvakten!

Idag har det varit fullt schema hela dagen! Eller i alla fall på eftermiddagen! Hämtade Mirjam på dagis runt ca 14, och efter det bar det av mot stan, och sen duellen! Om duellen kommer jag berätta senare, fast då blir det i ett låst inlägg! Efter det begav vi oss i alla fall till brogetorp, där vi lagade mat, målade naglarna, kollade lite på film, fikade, och sen badade! Efter badet fick jag hjälpa till att borsta ut alla tovor och torka håret, och WOW vilket långt och superfint hår den ungen har när man bara får ut oredan! Var tvungen att ta kort, som jag kan visa senare när jag sitter vid min dator! :) Nu ligger hon i alla fall i sängen och lyssnar på Emil tills hon somnar!

För min del blir det väl mest att kika runt här lite, sen tänkte jag kika på Ugly Betty och Desperate! Strax efter 10 kommer Nea från jobbet, och då bär det av hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback