Whaaah!

Och så klagar man över att inget roligt händer, så blir det som i triss-reklamen; Plötsligt händer det!

Började gårdagen med en promenix med Älin runt i Flen, trevligt så att bara strosa runt och prata om inget speciellt alls! Under promenixen träffar vi på Arvid, som frågar om jag skulle följa med till Örebro.. Jag blir ganska lost och undrar när då, jo igår minsann! Jag funderade lite på saken och bestämmde mig för att följa med! Det var ett bra val, fasiken så kul det var att ta det lugnt, umgås, dricka öl och gå ut! Absolut det roligaste jag gjort på länge, och något säger mig att Kalle har en hel del roliga bilder och videoklipp att skicka till mig sen! :D Åkte hem idag med Thobias, och ikväll blir det förmodligen bara att ta det lugnt! Det är skönt att ta det lugnt, speciellt när man haft så himla kul dagen innan!

Heppåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback