Suck!

Jag slutar aldrig förundras över hur en del människor fungerar! Och hur en del kan vara så omedvetna om hur de lever och vad de gör. Och sen komma med dåliga ursäkter och försöka få så mycket sympati och medhåll som det går.. Alla gör väl sina egna val i livet, ingen annan kan välja åt dig! Detta är egentligen så tragiskt att det borde inte talas om över huvud taget..

Idag är det den långtråkigaste måndagen jag varit med om på länge!
Har klippt håret på systeryster Rebecka (som blev superfin men ändå är lika sur och tvär). Nästa gång kan hon gå till frissan och betala, för jag tänker inte ställa upp igen i alla fall! Annars är det mest tråkigt och kallt, och man vill bädda ner sig under en filt framför tv´n, så det är nog precis vad jag kommer sysselsätta mig med ikväll!


Hejpa!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Fredag nån gång kanske?

2008-09-17 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback