Soolen!

Igår var jag barnvakt till lillasyster Mirjam! Så roligt! Vi var ute och gungade och lekte lite, och letade efter höstlöv i fina färger! Gick in och fikade lite, och sen "sminkade" vi oss med mina rengjorda borstar, döm om Mirjams förvåning när det inte kom färg! :D Lyxade till det igår kväll för pengarna jag fick för barnvaktandet, och köpte ben&jerrys, och massa godis och myste med framför tv´n!

Idag har jag hunnit med att dricka kaffe, en dusch och lite plugg! Det är suuperfint väder ute, och här inne sitter jag framför datorn! Sämst! Ska väl åka till stan sen med Nea i alla fall! Säkerligen trevligt! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hallå där! Har kanske redan frågat förvirrad, men vad pluggar du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback