Söndaaag!

Så jäkla kreativ rubrik, jag vet! Jag kom dessvärre inte på nån bättre, så det fick bli som det blev!

Igår vägrade mitt internet fungera, jag hittade inga fel på datorn och blev lite upprörd! Men till slut igår kväll så hoppade det igång igen! Muppiga internet (eller muppiga tele2)!

Igår kom Cina hem från Kreta, så idag har vi haft besök av henne som berättade allt om hur de hade haft det, och så hade hon med sig min parfym! Mmm, I love TaxFree! (För vem vill köpa en parfym för lite över 700 i en vanlig affär när man kan köpa den i texfree för ca 500!? Inte jag i alla fall!) Dessutom har det varit riktigt härligt väder idag, soligt och skönt, det gör ju underverk för humöret! Jag längtar (redan) till nästa sommar!
Jag längtar efter en del andra saker också! Till exempel så längtar jag tills mötet på tisdag för att se vad som blir bestämmt då! (Det känns så bra!) Och så längtar jag efter Erika! Jag längtar alltid efter Erika, men nu är det inte lång tid kvar tills vi ses och bara får ta hand om varandra! Längt längt längt!



Hepp, det var det det, en liten uppdatering i alla fall!
Herrå!

Kommentarer
Postat av: emma

ja.. det är ju det där med inspiration.. men med lite roliga penslar i photoshop så brukar det lösa sig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback