Sömnlöst!

Inatt var det bara jag och alla tankar som var vakna.. Igen. Jag har mina aningar om varför.. Men jag förstår ändå inte, jag mår bra just nu, och allt bara flyter på som det ska! Visst vet jag att det när som helst kan vända och krasha igen, men det bryr jag mig inte om, jag vill bara ta till vara på allt det bra nu och njuta! Jag antar att ibland.. Bara ibland önskar jag att jag hade gjort saker annorlunda, att jag sagt att allt jag borde.. Alla borden.. Ibland tänker jag att om jag hade varit lika stark då som jag är nu.. Men bara ibland.

Förutom det har jag hunnit med ett möte under förmiddagen, som gick kanon! Men än är jag inte färdig med mötena för dagen! Ska iväg på ett till kl 18! Det här kommer bli kanon! Det känner jag ju! Aaah, som sagt, jag mår bra just nu! Det är underbart!

Hej & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback