Såå nice!

Jag är galet nöj med helgen! För visst blev det att ta det lugnt i Lördags också som jag skrev, men inte ensam hemma hos mig framför tv´n som jag trodde! Hamnade i stället tillsammans med Thobias hos Elin för lite gin rummy och godis-ätande! Även Pontus kom dit under kvällen! Blev ganska sent, men såå trevligt hade vi!

Strax blir det en promenix upp till banken och ica, och imorrn är det dags för möte på skolan! Jag är grymt taggad inför det här känner jag! :) Annars blir nog veckan ganska lugn! Måste städa och dona lite hemma, så det är fint på Lördag när Erika kommer! På Onsdag blir det tvättstugan, och på Fredag ska det handlas lite på Willys! Blir nog bra detta!


Nähäpp, dags att röra sig upp på "stan"!
Hejjdåh!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack för kommentar i min blogg. Ja du har helt rätt. Ja, pluggande går bra,ganska kul,man lär sig nåt varje dag,hehe. Skulle ni komma på fredagen?Har inte hört av er.. Är inte hemma förräns ca 18 på kvällen men det gör ju inget för oss. Ha det bra,kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback