Så jäkla kallt!

Började dagen med en lååång promenad kl 8.30, höll mammsen sällskap till vårdcentralen där hon skulle ta massa prover! Jag ångrade att jag hade utlovat mitt sällskap samma sekund som jag satte foten utanför dörren! Faan vad kallt det var! Jag är inte riktigt överens med kallt, och var väldigt gnällig! Blev dock varm på vägen hem igen, när jag skrattade tills jag grät och fick magknip åt mammas lilla skutt hon gjorde när jag skrek "gåå inte däär"! Det var ett sånt där riktigt moment som borde ha filmats! Efter skrattanfallet fortsatte såklart min muppighet, och tankar om allt och inget dök som vanligt upp! Jag är egentligen som allra mest smart när jag inte tänker alls!

Igår åkte jag med Nea, Samuel och Mirjam till tuna park! Fick med mig strumpor och ett diadem hem! Inte illa alls! Kom dock på när jag redan var hemma att jag hade behövt puder och rouge också, men då var det ju lite sent påtänkt!
Och annars är jag trött mest heela tiden, har ont i huvudet till och från, är seg i kroppen, och skulle kunna sova dygnet runt! Jag funderar på om jag håller på att bli sjuk kanske! Det visar sig väl om det bryter ut nåt!

Imorrn ska jag ut och gå med Älin på eftermiddagen! Det ska bli niiice!

Och nu ska jag dricka kaffe!
Hej och så!

Kommentarer
Postat av: Hubert

Neeeejjjj inga sjukdomar och därmed basta!

2008-09-30 @ 18:53:37
Postat av: Carro

Hm... flunsan kanske? :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback