Så dåligt!

Det är sjukt dåligt med uppdateringar på bloggen just nu känner jag! Men jag har inte så mycket att dela med mig av! Just nu är allt ganska tråkigt, och det händer inte mycket utöver det vanliga! Har tröttnat på att sitta framför datorn också, det händer ju inte direkt så mycket spännande här heller! Däremot flödar kreativiteten och jag ritar dygnet runt! Vilket påminner mig om att jag verkligen borde köpa ett skrivbord! Jag sitter ju som en mupp i soffan eller vid datorbordet och ritar, det känns en del i ryggen törs jag påstå! Men det går nog över det också!

I måndags hjälpte jag i alla fall Elin att skruva ihop nya möbler, det gick ju bra! Sen kom Pontus dit och vi åt lite mat och hade trevligt! Det är väl det jag har gjort denna vecka typ.. Vad hände med livet? Nej just, jag har ju inget.
I morgon blir det i alla fall möte, så får man se vad det blir sagt där då!

För övrigt så funderade jag på att kanske sälja mina gamla converse med högt skaft (eftersom de bara är använda ca 2 ggr)! De är i storlek 37, och om man är intresserad kan man ju maila eller lämna en kommentar!


Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback