(Redan) hemma!

Efter mitt andra möte för dagen! Det gick som jag anade, kanon! Nu har jag alla uppgifter, och en hållbar studieplan! Det vill säga; saker att göra i stort sett varje dag! Nu jäklar kör vi!

Tankarna som jag skrev om förut försvann! Jag bestämde mig för att sluta tänka. Det inte är nåt jag behöver ligga sömnlös över, eller tänka alldeles för mycket på! Det som händer det sker. Typ! Som jag sa, jag vill ta en dag i taget och njuta av allt bra just nu! Och att tänka på allt det där är inte att se framåt! Det som var då kan jag inte ändra på nu i alla fall, så det finns ingen anledning att se sig om, bara göra det bästa man kan av det som kommer framöver!

Aaaaaah, jag mår så bra! Orkar ni höra det igen!? BRA BRA BRA BRAAAA!

Tack & hej!

Kommentarer
Postat av: Nea

Går säkert jättebra! Som du skrev,ta en sak i taget,o en dag i taget! Kramiz

2008-09-24 @ 09:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback