Men jag gjorde´t ändå!

Färgade håret alltså! Neeeej, inte blondt! Jag gjorde hela håret brunt i stället och tog bort det blonda helt! Fint så! Jag har för övrigt hört av nån att killar bara ändå bara spanar in blonda, översminkade bimbos för de är lätta att få i säng! (Killar, stämmer det!? Jag vet att ni är minst 3 killar som läser! :P) Puselbitarna verkar alltid falla på plats! Jag tror det fanns ett ordspråk som passade in här.. Som man bäddar får man ligga, och den som bäddat får man ligga med?

I vilket fall som helst så var vi iväg till Nyköping och crusisade ikväll! Blev inte så lång stund, det verkade som att de flesta bilarna ville ge sig tidigt! Men det var kul, och såklart underbart att träffa och busa med Simon ett par timmar!
Imorrn ska jag vara barnvakt till Mirjam en stund, det blir garanterat kul det också! Men måste upp skapligt, så snart blir det nog sängen för mig!


Heppåer!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo, men det är väl den uppfattningen många har om blonda i alla fall. Vad jag själv har sett så är det faktiskt väldigt många blonda som är mer lättfotade än vad brunetter är. (Drar inte alla över en kam nu :) ) Vad kan det bero på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback