Jodå minsann!

Mötet idag gick kanon! Det känns bra! Det känns mer än bra! Jag tror och hoppas att det här kommer gå kanon! På Tisdag blir det ett nytt möte, som jag faktiskt ser fram emot!

Förutom det är allt lika tråkigt som vanligt.. Att jag aldrig lär mig? Vissa människor duger bara till vissa saker, och jag är tydligen en sån som bara duger när man behöver hjälp. (Och inte ens i era vildaste fantasier kan ni veta vem/vilka jag pratar om, så det är ingen idé att ni gissar.)


Nä, om man skulle skita i det här och gå och lägga sig kanske..

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja,bra att det gick bra med ditt möte,du får berätta mer! Ha en skön helg,här blir det mest att va hemma o vila. Vi får väl hitta på nåt du o jag,har man bestämt nåt,så har man.. Kram

Postat av: emma

nästan allt med erasure är så jäkla bra!! =D

2008-09-14 @ 15:09:16
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback