Jättemånga!

Ja en himla massa bäbisar blir det!
En till vän ska få (ett till) barn, lagom till nästa sommar! Spännande så!! :) Jag fick beskedet via sms under Lördagskvällen på Röjet, någon borde nog filmat mig då, jag skrek rakt ut och tårarna sprutade! (När blev jag så blödig!?)

Under eftermiddagen idag fick jag telefonsamtalet som jag våndats lite över.. Tänkte väl mest att om det inte funkar nu, vad ska jag då ta mig till!? Men det gick kanon, såklart att vi skulle kunna ordna nåt som är anpassat för mina behov och vad jag vill åstakomma! Det känns så bra! Nu ska det bara passas in ett möte där alla som behöver vara med har tid att närvara, men förhoppningsvis behöver jag inte vänta så länge på det! :)
Sen har jag mest strosat runt hemma, plockat in den rena tvätten, donat lite och bytt lakan i palatset (min säng)! Jag har sagt det förut och säger det igen, det finns inte många saker som är bättre än att lägga sig i en nybäddad säng! :)
Nu blir det en låång dusch! (Eller kanske ett bad!?)

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska också få en bebis :P

Postat av: Johanna

tackar!

ne kom aldrig iväg... sambon va tvungen o jobba...

2008-09-02 @ 12:16:24
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback