Höst!

Jo nu känns det faktiskt som höst på allvar, med förkylningar och allt vad det innebär! Än så länge har jag klarat mig ganska bra ifrån det, eller i alla fall så har det inte brutit ut ordentligt, det enda som jag kan klaga på är att jag är riktigt seg och har väldigt ont i halsen, men jag hoppas på att slippa mer än det!

Annars är det ju helg nu igen! Har haft riktig helg-ångest den här veckan, eftersom jag vet att det inte händer nåt alls! Men det kan ju vara bra att vila upp sig, för nästa vecka händer det grejjer minsann, med möten och allt som är inbokat! Spännande! Jag skulle dessutom behöva ta tag i lägenheten och städa lite, men jag tänkte att om jag låssas att disk-berget ute i köket inte finns, så kanske det försvinner av sig självt!? (Sannolikheten för att det ska hända är nog ytterst liten!) Så det är väl bara att ta tag i det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback