Blaaahhh!

Jag har en svacka just nu! Ingen inspiration, allt är bara tråkigt och ensamt! Hur rycker man upp sig!? Bloggen blir lidande, det finns helt enkelt inget alls att skriva om, inget av intresse i i alla fall.. (Som om jag nånsin varit intressant!?) I vilket fall som helst, så gjorde jag färdigt bilden som min pappa ska ha här om kvällen, känner mig (faktiskt) inspirerad att rita mer eftersom den blev så galet bra, men där uppstår ett problem, jag hittar ingen inspiration till vad jag ska rita, det blir bara kladd!

Annars då..? Jag ska börja plugga! Det blir möte om det på tisdag!
Och så längtar efter sällskap, börjar åter igen inse hur ensam jag faktiskt är, men jag klarar av ensamheten, det har jag alltid gjort. Den är bara oerhört långtråkig!
Snart kommer erika, 9 dagar kvar!
Jag längtar!


Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback