Avgjort!

Jag kommer inte bleka håret blondt igen! Det beror nog inte främst på era kommentarer iofs, jag hade i alla fall gjort precis som jag ville i slutändan, för det gör jag ju alltid annars! Men nu vill jag inte längre! (Jag trivs dessutom jääkligt bra i mörkt, och passar faktiskt bättre i det, trotts att jag är blond egentligen!)

Snart är det helg! I helgen skulle Erikan komma hit och vi skulle åka till Norrköping och partaja! Men nu blir det inget av med det! Norrköping sket sig i början av veckan redan, och Erikan har fått lite förhinder och kommer förmodligen nästa helg eller i början av veckan därpå i stället! Så nu hoppas jag i stället på riktigt bra väder på Lördag, för då åker jag till Nyköping och cruisar! Niice!

I morgon är det full rulle! Först möta Nea innan hon ska till skolan, för att låna nyckeln till pappsens lägenhet, för jag ska dit och sno hans dammsugare! Mooaha! Efter det ska jag väl hem och dammsuga och dona! På eftermiddagen blir det avfärd mot Tuna park och Willys för lite handlande! När vi kommit hem måste ju allt plockas in och fixas, och efter det är klart ger vi oss av upp till Brogetorp för att fira styvbror Samuel som fyllde 16 år idag!

Så nu börjar det väl bli sovtajm skulle jag tro!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej o tack för titten,kul! Tyclker nog oxå du passar bäst som brunett,dock med lite slingor i håret. fast du är ju bäst söt som du är!! Puss

2008-09-26 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback