Tröööött!

Idag sov vi länge! Jag hade ställt klockan på 09.00, men stängde av i den och sket i´t, vaknade sedan i stället strax efter 11! Vi hann med att fixa oss i ordning, äta, få mitt nya kylskåp, och sen möta upp Cina för att åka till Hälleforsnäs och lager157! Jag shoppade inget, och inte Erika heller! Vi tar oss kanske en tripp till Norrköping nån dag nästa vecka i stället!
Efter hemkomsten tog jag tag i en ordentlig städning, så nu är det snyggt och prydligt här! Har ju varit lite svårt att städa med en massa skåp urplockade och ett kylskåp stående mitt i vardagsrummet, men nu är det gjort, så nu är jag nöjd!

Imorrn är det dags för partaj på safiren! Jag känner mig inte alls taggad just nu, förhoppningsvis är det bara för att jag är trött, så jag hoppas att jag vaknar pigg och utvilad och riktigt taggad för fest imorrn!

Det här blev ju ett kul inlägg! Ehm, kanske inte..
God natt!

Kommentarer
Postat av: helena

hörrö, kan ni inte komma till sthlm på fredag o shoppa lite då? kan ju va skoj :D ja är nämligen ledig då :P haha. ja är ledig på måndag med, men då har ja inga pengar haha. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback