Segt!

Inte händer det mycket här ikväll inte! Har kollat på Idol och fredag hela veckan på tv, och baara degat! Annars har jag varit lite halvt off, har pluggat mest, typ! En stycken presentation är färdig, och jag har påbörjat ett referat som ska skrivas! Att skriva referat är verkligen inte det roligaste som finns, och det som egentligen är svårast att få lust att ta tag i, men nu har jag i alla fall börjat, och kommit en bit, så då ska det väl inte vara så svårt att bara göra klart det sen (hoppas jag)!

Och helg blev det ju tydligen den här veckan också! Imorgon blir det lite kalas för systeryster Rebecka som fyller år på Måndag! Har lite beslutsångest om hon ska få min present imorgon eller på Måndag.. Men jag tror hon får vänta till Måndag, hon måste väl få nåt då också!? Dessutom är det ju kul att retas! ;)  Förutom det blir det nog lika lugnt imorgon som det varit ikväll! Ska bara ligga och längta tills Tisdag när Erikan äntligen kommer ner! (För nu måste det väl ändå vara slut på all denna otur!?)


Nu börjar jag känna mig lite grusig i ögonen! Tror att det är sov-tajm!
Go´ natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback