PS! I love you!

Kolla vilket suuperfint hängsmycke jag fick av älskade Erikan idag när hon kom! I love it, och framför allt I love Erikan! :)

Smycket kommer som ni kanske kan läsa från Bjørg, och flera fina smycken från samma designer kan ni hitta på hemsidan nedan
>
http://www.bjorgjewellery.com/

Annars sitter vi här hos mig i röran! För idag kom i alla fall snickarna! Inga muskulösa, brunbrända, unga, snygga killar utan tröja inte! Men ändå, de slog ut hyllorna ur skåpet och lämnade oss med mitt gamla kylskåp stående mitt i vardagsrummet! Jag är inte helt nöjd med det ska medges, men jag hoppas verkligen det nya kylskåpet kommer imorrn, annars blir jag lite upprörd!




Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Hemskt fin grej må jag säga!

Postat av: Charles

Hallojs. Jo det är fint med mig jobbar och står i som vanligt. Själv då allt lugnt? Hugs

2008-10-08 @ 20:01:45
URL: http://kallerormen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback