Pjuh..

Nu är det Tisdag igen, och ny vecka! Igår (när jag egentligen tänkte uppdatera) strulade som vanligt tele2, och internet fungerade inte! Så jääkla dumt avtal som gör att man måste ha skiten där jag bor!

Idag ska jag till läkaren! Ringde igår som jag sagt att jag skulle.. Jag ringde ju såklart dit det är meningen att jag ska åka, men det gick ju tydligen inte för sig att ringa och beställa tid, man var ju tvingen att gå till vårdcentralen först och få en remiss! Jag gillar inte vårdcentralen här, de har inte varit så noga förut.. Men idag får jag väl stampa ner foten och tala om att om inte läkaren kan ta reda på vad det är så får hon minsann skicka mig vidare! Om jag ens behöver stampa ner foten, det känns ju som att det inte är några tvivel om att jag bör skickas vidare..

Jaja, nog om det, nu ska jag ta mig en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback