Nyfiken!

Idag har det kalasats heela långa dagen, med kaffe, bullar och tårta, för systeryster Rebecka som blev 16 år idag! Mellan alla fika besökare har jag och Rebecka spenderat tiden med att spela xbox, såå nice! :)

Jag väntade också besök idag, av några snickare som ska komma och slå ur hyllor ur skåpet över kylskåpet, för att sen komma och sätta in en ny, riktig kyl och frys! Wohoo! (Ja alltså, om ni missat det så har jag ingen frys, inte ens ett frysfack!) I vilket fall som helst så dök inte snickaren upp idag, utan kommer förmodligen (förhoppningsvis) imorgon, men denna försening resulterade ju i att jag har massor saker står framme, och inte har kunnat städa färdigt och i ordning tills imorgon bitti när Erika äntligen kommer! Känns ju sådär lagom kul att släppa in någon i denna röra, även om jag vet att Erika inte bryr sig ett dugg!

Resten av kvällen tänker jag spendera med att slöa så mycket jag bara kan framför tv´n! Känner mig riktigt seg, men lär väl kanske ändå inte somna tidigt kan jag tro, eftersom Erikan bara retas och pratar om nån överraskning! Vilken tur att jag aaaldrig blir nyfiken då!? (Ja, ni kunde väl kanske ana ironin där va?)


Nä, nu blir det slöing för hela slanten!
Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback