Nästan lugnt!

Ja, helt lugn blev kanske inte gårdagen! Smsade T som ringde upp och sa att jag måste ha ett sjätte sinne som talar om när han är i Flen! Jodå, det kanske är så, man vet inte!
I vilket fall som helst så skulle han och några till sitta hos A och ta en öl och lite sånt, så jag hakade på! Satt där och såg tv, och youtube:ade nostalgi-musik! Kvällen/natten avslutades med film, som ingen orkade se färdigt, så dagen idag börjades med att se klart på filmen!
Efter att jag var hemkommen blev det en kopp kaffe hos mammsen, och titt på reprisen av stjärnor på is, och efter det en promenix till ica! Ikväll blir det förmodligen en kopp kaffe och tittande på tv hos mammsen igen!
Är sjuukt slö, och snoret tar nog aldrig slut! Men jag har i alla fall börjat dosera näs-sprayen bättre, har kommit på när på dynget det är bra att spraya, så inatt innan jag la mig sprayade jag, och jag vaknade faktiskt bara 2 ggr av att jag inte fick nån luft! Det var nice! :D

Nu ska jag vila mig lite innan jag ska ner till mamma igen!
Herrårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback