Jamen dåså..

Idag fick jag provsvaren!
Hormonprovet visade inget, det är alltså inte det som är felet. Sköldkörtelprovet visade inte heller nåt.. Så nu är det bara att vänta på nästa tid.. Vänta vänta vänta...

För övrigt så skulle jag även passa på att tala om att anledningen till att jag skriver om detta i bloggen är inte för att jag vill ha en massa sympati, utan för att hålla nära och kära uppdaterade om vad som händer, eftersom det är lite jobbigt att sitta och ringa/smsa alla hela tiden, när jag ändå vet att de flesta läser här.

Så var det sagt!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter bra det,då behövde du ju inte oroa dig då.. Mina provsvar var oxå bra,lider bara av en kronisk förvirrad skånsk lättja,behandlas varsamt med lite vin o nån chokladbit ibland..

kram

Postat av: emma

åh vad skönt gumman!

2008-10-31 @ 06:31:42
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback