Jag ÄR bra!

Men ibland bara känns det inte så! Igår till exempel, gårdagen var en helt värdelös dag, det kändes som att inget jag gör nånsin räcker till, jag kommer aldrig bli nåt ändå! Men det är klart jag kommer, om jag bara fortsätter kämpa som jag gjort nu! Ibland ligger dock inspirationen på noll, och det känns som jag inte tar mig nånstans, men så inser jag plötsligt hur långt jag faktiskt kommit, och att jag faktiskt är på väg!

Och annars gör vi inte mycket, veckan springer iväg känns det som, snart är det fredag, och då åker Erika hem! :(
Så blir det samma gamla ensamma jag igen, men det funkar, det brukar ju funka annars!

Nu ska jag iaf klä mig lite medans Erika spelar Xbox, sen blir det en tripp upp på "stan"! ;)


Hejppa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ibland hamnar man tyvärr i fallgropar, då allt känns åt helvete. Man vill bara gå och gömma sig och aldrig mer komma fram. Känner så väl igen mig i det du skriver. Det känns ibland som att allt man gör är helt åt skogen och man undrar varför man ens försöker. Tänker att vad fan ska det tjäna till. Visst vet man långt där inne att det kommer bli bra, men det är svårt ibland att övertyga sig själv om det. Men det gäller att kämpa på. Aldrig ge upp helt och hållet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback