Ibland..

Så går ingeting som det ska!
Min mobil har varit dum ett tag, och vill knappt fungera, min dator håller på att krasha och det finns inget jag kan göra åt det! Skulle behöva både ny mobil och ny dator egentligen, men då skulle jag såklart bahöva ha ekonomin till att köpa det också!
Igår åkte Erikan hem, och min lägenhet blev jättetom, så jäkla trisst! Men vi ska nog kunna komma på några tokiga planer som gör att vi ses snart igen!
Och förutom allt det så är jag tokförkyld, så det blir nog väldigt lugnt här i helgen, och tills jag blir frisk känner jag! Jag undrar hur mycket snor det egentligen får plats med i huvudet!? Och sen undrar jag hur sjutton jag lyckades bli förkyld!


Men annars är allt helt okej!
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,tråkigt när sånt händer,en olycka kommer sällan ensam säger dom ju,bara bita ihop o göra det bästa av situationen.Ha nu en bra vecka,så hörs vi när vi kommer hem,kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback