Fredags bestyr!

Jag har mensvärk, det är inte skönt kan jag meddela!
Det har snöat nästan hela förmiddagen här, först bara några småå små flingor, och sen många stooora flingor! Men det har inte lagt sig på marken.. Än!
Jag har stått i, och tagit tag i disk-berget i köket, och snart ska jag knalla iväg till ica och shoppa lite! När jag kommer hem ska jag göra mig snyggare, sen ska jag stoppa ner lite kläder och grejjer i en väska, och efter det vänta på att Helena och Jonas ska dyka upp! När de kommit hit ska vi väl kanske äta nåt, sen blir det en tripp till lager157, sen en sväng förbi Cina för att fika! Efter det åker jag med Helena och Jonas till Stockholm och kommer inte hem förren på Måndag!
Ja så nu vet ni vad som är upp!

För övrigt ska jag meddela att vi ska inte ropa hej för att proverna inte visade nåt, det allra bästa hade nämligen varit just att de hade visat nåt! Eftersom vi nu kan utesluta att det är fel på de sakerna, så är det de värsta sakerna kvar som det kan vara fel på! Jag försöker att inte tänka på det så mycket, samtidigt som det är bra att kolla upp all info jag kan, och ändå verkligen vänja mig vid att det kan vara nåt, så det inte kommer som en stor chock sen om det skulle vara så..

Ja nu vet ni, nu ska jag gå till ica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback