Ajjeeeh!

Tyck syyynd om mig, det är massa synd om mig! ;) HAHA, Erikan fattar! Kanske ett par till! ;D

I vilket fall, så gick läkarbesöket okej! Titta, känna, klämma och så! Hon berättade massa allmännt kring symtomen, och vad som kommer hända framöver och så! Sen fick jag lämna två blodprover, ett hormon-prov, och ett sköldkörtel-prov (testa att säga det fort om och om igen)! För första gången nånsin så gjorde det ont att få en nål i mig! Antagligen gjorde det ont för att jag var så jäkla spänd och nervös, annars har jag gått och blivit mesig! Jag tror på första alternativet! Jag hade i alla fall en jättesnäll läkare, så det gjorde ju det hela lite lättare! Vad som händer sen framöver är att jag kommer bli kallad på mammografi, sen får vi ta det därifrån sen! Mmm, mammografi lär ju bli skönt! Eller antagligen inte, men det måste ju göras!

Näh, nu blir det tv!
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,skönt det gick bra hos läkaren,vet hur det är,har själv gjort de där proverna..Nu är vi back in Flen..Håll tummen för ig på fredag,har tenta då,kram

Nea

Postat av: Carro

Mammografi? Det låter ju mysigt (eller inte) :s

2008-11-01 @ 19:49:14
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback