Vinter!

Det är såå kallt ute! Men fiint med snön! :)

Den här veckan blir det fullt upp! Imorrn är det först möte kl 10, och efter det ska jag barnvakta Mirjam! Jag hade tänkt mig lite pulka-åkande och sen kanske lite mys med varm oboy och så! Niice! :) På onsdag och torsdag ska jag också vara barnvakt, så på onsdag hade jag kanske tänkt att vi kan baka pepparkakor när vi kommit från dagis, och på tordag vet jag inte riktigt än vad man kan hitta på! Baka lussebullar kanske? Hehe!
På fredag ska nog jag och Nea ta oss en tripp till tuna park, ska nog försöka kika om man hittar nån julklapp eller två när vi ändå är där! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på 90210 minsann! Såg smygpremiären i helgen, men det finns ju inte så mycket annat att hitta på just nu, så jag kollar en gång till! :D

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, det är ju jättefint med snön :) Dock inte lika fint när man ska gå ut, när det snöar menar jag :) Då kan det gärna få bli lite uppehåll :)



Oj, vilken planering :p :) Fullt upp, verkligen :)



Hm, var tyvärr inte hemma när de visade första avsnittet av nya Bevvan :( Var det nåt att hänga i granen eller? Får väl kolla om det går i repris eller kolla om det finns på nätet :)

Postat av: Carro

Du är utmanad! Se utmaningen och reglerna på min blogg.

2008-11-26 @ 00:40:15
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback