Utmaning!

Jag kände mig manad att ta denna utmaningen av Älin ((http://kattenmusentiotusen.blogg.se))

Regler

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.


Så här kommer 7 saker ni (kanske) inte visste om mig!

1. Jag har haft allvarlig paniksångest i 5 år snart, men vägrar att äta några mediciner!
2. Jag hatar även att äta mediciner över huvud taget, vill inte ens äta vanliga värktabletter, och enda gången jag gör det är om jag har mensvärk, för annars tuppar jag av!
3. Jag blev lurad att smygröka första gången när jag bara var runt 7 år!
4. Jag har inte en enda aning om vad jag vill göra med mitt liv! Helst skulle jag vilja prova på allt, minst en gång!
5. Jag blir nojig om jag sover hos nån som bor högt upp, över att jag ska gå i sömnen och råka ramla ner (fast jag aldrig nånsin gått i sömnen)!
6. Däremot har folk sagt att jag ofta skrattar i sömnen!
7. Jag älskar att gå ut och festa men dricker aldrig för mycket, eftersom jag vill ha kontroll över vad jag gör och vad som händer runt mig!


Slutligen så gör jag väl som Älin och de flesta andra, och utmanar de som känner sig manade! :)

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej!

Kul att du skrev! =) Brukar kika in på din sida med jämna mellanrum.



Ta hand om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback