Statistik!

Kollade just statistiken på mina bloggar! Den här bloggen har ökat något i läsaratalet (igen)! Fast jag på senaste tiden faktiskt inte skriver mycket alls! Vilka är ni?
I den andra bloggen däremot, där har det minskat rejält! Av ca 8 pers som fick lösenordet är det visst typ 7 stycken som slutat kolla.. Börjar fundera om jag ska ta bort den bloggen helt, och inte dela med mig av några tankar alls, känns ju som att det jag skriver där kan jag lika gärna skriva på ett papper till mig själv! :D



Nu ska jag i alla fall kila på senaste avsnittet av Prison Break, sen sova!
Imorrn ska jag barnvakta Mirjam ca 14-22! Mirjam gillar i alla fall att leka med mig! :)

Kommentarer
Postat av: Thessan

men gumz... den andra du gav mig adressen till har du inte skrivit i sen i juni...

2008-11-13 @ 08:10:10
Postat av: Nea

Jag läser!-o försöker kommentera när jag kan o har lust,tyvärr är vi sjuka här,Mirjam bara hostig men jag o samuel har feber.. Kram

Postat av: ÄLIN

Jag jag jag

2008-11-13 @ 13:11:49
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback