Party-brudar!

Igår gick jag, Helena och Jenny ut och partajade lite! Först tog vi en öl på kvarterskrogen Broder Tuck, och efter det var det tänkt att vi skulle gå till Göta Källare, men så blev det inte, i stället gick vi till 54an och drack öl och dansade röven av oss!
Idag vaknade vi inte tidigt, närmare bestämt runt 12.30! Då drack vi kaffe, och gjorde oss i ordning för att sen möta upp Jenny, och åka ut till Nacka Forum där vi spenderade ganska många timmar! Fikade på caféet där Helena och Jenny jobbar, sen sprang i en del affärer! Jag unnade mig faktiskt en mössa, eftersom det är riktigt kallt ute nu för tiden, och jag hade ju ingen mössa!

I alla fall, så följer här ett par vimmelbilder från 54ans hemsida! Den första är vimmel på mig och Helena, och på den andra ser ni oss nere till vänster på dansgolvet!




Gonatt!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Höger...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback