Nya ord!

Ikväll var jag uppe hos Nea, umgicks, åt mat, och busade med Mirjam och Manson! Jag och Mirjam läste en spännande leksakskatalog också, efter en stunds läsande insåg jag att man måste verkligen tänka på vad man säger när man har en treåring brevid sig! För jag råkade visst haspla ur mig några gånger att nåt var skitkul, eller så.. Gissa vem som inte var sen att haka på!? Dagens ord är alltså SKIT! Tur är väl att Mirjam inte riktigt har kläm på just SK-ljudet, utan sa i stället att allt var "viiiiitfult", eller "fiiitsnyggt", jag måste ju i alla fall mena att det lät just skitkul!


Kommentarer
Postat av: Nea

He,he..ja man får passa sin tunga,fast jag tycker det inte var så farligt,har hört värre saker.kram

Postat av: Guchie

Japp de e du Fiia :D hah

2008-11-12 @ 19:40:44
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback