Lite off!

Ni märker det va? Att jag försvinner lite ibland och inte orkar uppdatera?
Jag känner att det är miljarder tankar som far omkring i huvudet, det finns så många viktiga saker att tänka på och undra över, men de sakerna orkar/vill jag (som vanligt) inte berätta om!

Jag kom hem i måndags kväll, från Stockholmo! Dödstrisst om ni frågar mig! När Jonas slutade jobba hämtade han mig och Helena och det var dags att åka, jag var så himla noga med att försöka komma ihåg att ta med mig alla saker hem.. Det vill säga sakerna jag hade med mig när jag åkte dit, däremot glömde jag min sproojlans nya fina mössa! Faan vad jag grämer mig över den där jäkla mössan! Jag hade haft den på mig bara en gång! Men nu ser ni, nu ligger den nånstans i sverige i ett kuvert, och är på väg hem till mig! Sweet!

Jag tänkte att jag skulle berätta om Forum Nacka också! När vi var där så var vi ju tvugna att gå på toa lite! Verkligen superfräsha toaletter! Det roliga i det hela är att på väggarna i båsen sitter det affisher, och nedan här bjuder jag på en bild av affishen som satt i mitt och Helenas bås (ja, vi gick på samma, vi är ju tjejer)!
Frågan är, tror ni man känner sig helt bekväm med denna i ansiktet när man ska sätta sig och kissa!?





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback