Kan man förbereda sig?

Igår var jag jag barnvakt till Mirjam! Världens sötaste! Blev bemött av en superglad Mirjam med en stooor kram när jag kom till dagis! Fröken sa att hon hade väntat på mig hela dagen, och tjatat om att jag skulle komma! ;)
På hemvägen sjöng vi Abba låtar, Mirjam är sjuukt duktig på att sjunga låtarna ur Mamma Mia (och jag kanske kan passa på att nämna att hon är inte ens 4 än)! När vi kom hem hade Samuel börjat med maten! Fick hjälpa till lite att steka köttfärs medans han ordnade mat till katten, men resten gjorde han själv, och det blev supergott! Efter maten ville Mirjam se Mamma Mia (igen) så vi satte oss i soffan och myste, fick dock inte sitta still så länge, för när de börjar sjunga i filmen måste man hoppa upp och dansa och sjunga med! ;) Efter en stund pausade vi filmen och fikade lite glass som vi hittade i frysen! (Hoppas ni inte skulle ha den till nåt annat? Haha!) Sen kikade vi lite till på filmen, men innan vi kom till slutet såg jag hur Mirjam började bli trött, så då blev det hostmedicin och sen sängen! :) Mycket trevlig kväll måste jag säga! :)

I morgon är det dags för sjukan! Nu böjar jag bli nervös! Eller ja, just nu är det ganska okej, men i natt, när jag skulle sova så var det inte okej! Lena sa ju att det är bra om jag förbereder mig på alla möjliga svar, och funderar på frågor jag kan tänkas ha, osv! Men sen började jag undra, att om det då skulle vara ett av de jobbiga svaren jag får, hur faan förbereder man sig på det!? Det går inte att förbereda sig på en sån sak, det är så overkligt att man kan inte ens tänka tanken! Jag vet ju att det kan vara så, men ändå känns det som att det kan ju inte hända! Jaja, skitsamma! Förhoppningsvis vet jag i alla fall vad det är efter imorrn! Eller jag hoppas på att jag vet det i alla fall!

Nu ska jag snart gå på möte! Så nu är det dags att dra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor kram från Faster och Farmor... Du ska veta att vi tänker på dej... Finns här för dej...

Kram

2008-11-18 @ 19:49:32
Postat av: emma

jag tänker på dig! du var det första jag tänkte på när jag vaknade i morse..

jag önskar att jag kunde finnas mer.



det kommer gå bra och du har människor omkring dig som älskar dig! KRAM!

Postat av: Nea

Tack så mycke för hjälpen,du är BÄST! Hoppas det går bra med sjukan,du vet var jag finns,puss o kram,älskar dig!

2008-11-19 @ 08:48:26
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback