Julklappar!

Det är marigt det där, när julen börjar närma sig, man vet inte riktigt vad man ska köpa till alla! Har i alla fall redan köpt mammas julklapp, men sen då? Har inte råd att handla så fruktansvärt mycket, men det ska väl bli nåt litet till var och en i alla fall! :) Sen ska man ju skicka julkort också! Fast jag kommer nog inte skicka så många! Kanske högst 5, så det är ju inte såå farligt!
Jag kan ju göra det enkelt för dem som tänkte ge mig julklapp, jag vill nämligen bara ha pengar i år! Spelar ingen som helst roll om det är små summor, allt kommer gå direkt in på mitt sparkonto, där jag håller på att sparar pengar till nåt jag veeerkligen vill ha, och behöver!

Nu ska jag försöka låta bli och fundera över julklappar en stund,
och dricka en kopp kaffe i stället!

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj, ja det där med julklappar är riktigt knepigt... i alla fall till den manliga skaran. Vad tusan köper man till dem? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback