Jodå minsann!

Igår var jag i Norrköping med pappa och Nea, och fick ett par nya skor! Finfina, och suupersköna är dom! Tack tack tack! Passade även på att shoppa lite julklapps-papper, snören och ettiketer och så! Idag har jag varit i Katrineholm, bland annat på willys, handlat lite mat och så! Idag har jag dessutom köpt några julkappar, så nu är det inte så många kvar! Typ 2 kvar, varav jag redan vet vad jag ska köpa till den ena! Tjoohoo! Sen skiter jag i julstress och grejjer, och tänker bara vara!

För övrigt är det helg! Så man kan passa på att umgås med kompisar och så, som ingen hinner i veckorna! Kanske feste lite och bara ha kul! HAHAHAHA, trodde ni det!? Fan vad ni är lättlurade (och jag med)!


Nu ska jag städa lite!
Baaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback