Jag ska tala om..

..att idag har jag varit hos läkaren! I stället för att göra mammografi så fick jag göra ett ultraljud på tuttarna! Jag såg inte skärmen där jag låg (tyvärr, hade ju varit coolt), men hon hittade en knöl där inne, så dom stack in två nålar i bröstet på mig och tog prover med! Låånga nålar var det! Men första nålen var så tunn att den kändes knappt, den andra däremot, den kändes gaanska så mycket! I alla fall, jag var färdig strax efter 10, så skulle läkaren skicka in proverna på snabbsvar, så jag fick komma tillbaka kl 12 för att få svaren! Under tiden åkte vi till Linda och Simon och busade lite och drack "faaaaffe", hehe! När vi kom tillbaka till sjukhuset fick jag komma in på en gång, och proverna visade inga farliga celler, så det behövde inte behandlas! Woho! Men jag skulle i alla fall hålla lite koll, och om det skulle bli värre eller så så ska jag höra av mig, men det är säkert lugnt! :)
Jaha, då vet ni det i alla fall!

Det snöar nu, som sjutton! Har inte snöat så fruktansvärt länge, men tillräckligt för att redan ha blivit vitt på marken! Såå mysigt med snö sådär, i alla fall när man är inne i värmen och tittar på det! ;) Ikväll skulle man ha varit två, så man hade kunnat tända massa ljus, bädda ner sig under täcket och kramas och se på snön utanför! Myys!

Så var det med det, nu ska jag käka!
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va skönt att höra... Att allt va okey...

kramar från oss i norrk...

2008-11-19 @ 17:03:04
Postat av: Carro

Nålar i bröstet? Låter ju mysigt :s :)

Bra att det inte va nåt. Skönt att höra :)



Visst är det mysigt att det kommit snö?! Det blev en glad överraskning när man tittade ut genom fönstret. Mycket bättre än regn och rusk :)

Postat av: Guchie

Men... :S ... oj va länge sen ja läste din blogg ser jag! Vad är de för knölar! :O ... Skönt de inte va nått men usch hur har ja kunna missat de.

2008-11-19 @ 20:27:35
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Nea

Va bra!Skönt att höra,och alltid bra att man kollar.Har oxå gjort det där,men då fick jag sätta tuttarna i en hemsk maskin, och vart alldeles platta.Fy fasen va ont det gjorde.. O nu kallar jag mig själv plattbröstad,hehe

Puss

2008-11-20 @ 07:48:01
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback