Helgen!

Lördagen känndes mest crap! Nervös över nästa läkerbesök, och jag var mest ensamast i hela världen! Den slutade dock bättre, när grabbarna kom över och det blev xbox spelande och snack om allt och inget!
Idag var det galet segt att gå upp ur sängen! Om jag hade fått välja hade jag fortfarande legat kvar där! Men gick i alla fall på ljusparty hos Nea, jättetrevligt! Beställde ett ljus-sett, med en hjärtformad lykta och ljus till som luktade kokos-choklad! Får väl bli som en liten julklapp till mig själv! ;)

Imorrn är det ny vecka och nya tag! Börjar veckan med att hämta Mirjam på dagis, och vara hos henne och Samuel tills pappa kommer hem på kvällen! Dessutom ska Samuel laga köttfärssås till mat, mmmmmumms! :) På tisdag har jag möte på eftermiddagen, och på onsdag är det dags att åka till sjukan! Bläää känns det, men det ska bli skönt när jag har varit där!

I kväll ska jag se miami ink, och efter det ska jag nog lägga mig i ett varmt bad och koppla av en stund! Mmm, blir nice!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: helena

ja jag ska skicka önskelistan vidare hahah. får se om tomten får den. :)

Postat av: Carro

Ååh, kokos-choklad? Låter helt underbart :D

Hm, blir det bara köttfärssås till middag? Ingen spagetti eller så? :p :)

Vet inte vad du speinger hos läkaren för, men hoppas det går bra och att det inte är nåt allvarligt! :)

2008-11-17 @ 19:29:01
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback