Hej och hå!

Av ca 15 unika personer som läst min blogg idag, så var det bara 3 som vågade ge sig till känna? Lite dåligt faktiskt, tror ni att jag bits? :P

Jag satt inte barnvakt idag, då Nea och Mirjam var sjuka! I stället blev det en promenad med Älin, Ebba och mamma, och så var det tvättstuga idag också! Ni kan ju tro att om man klagar tillräckligt många gånger till Flens bostad om tvättstugan, så kommer plötsligt de högt uppsatta gubbarna och tar sig en titt, och tar massa kort!

Jag är jäääätte-trött! Jag känner att jag förmodligen kan somna ganska snart! Men innan sängen tänkte jag avsluta med en lista som jag snott av styvmor Nea ((
www.metrobloggen.se/lintrollet ))!


Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ett par baggy jeans och t-shirt
Vad använder du just nu för skor: Svarta från adidas, eller bruna stövlar
Favoritfärg på kläder: Svart, vitt, beige och brunt

Senaste person som
Sov i din säng:
Hm.. Det lär ha varit A.. Kan inte komma på nån annan :D
Du pratade med: Mamma
Du gick på stan med: Om Flen räknas, så Älin, Ebba och mamma
Skällde på dig: Ingen aning faktiskt

Senaste
Låt du hörde:
 Angels & Ariwaves - The Adventure
Film du såg: Mamma Mia, hos Nea och pappa i söndags
Mat du åt: Chili con carne
Kram: Mirjam tror jag
Puss: Mirjam också!
Känslan: Seeeg
Resa: Öhm.. Sthlm för två veckor sen
Dröm: Minns inte
Boken du läste: Mötley Crües The Dirt
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Nea
Personen du fick sms av: Erika
Gången du åt en 7-eleven korv: Haha, faktiskt i sthlm för två veckor sen :D
Gången du var utomhus: På eftermiddagen nån gång..
Gången du sov: I morse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vilken av dem? ;D Hos pappa i söndags, hos mamma förra tisdagen tror jag
Saken du köpte: Förmodligen cigg :D

Om dig

Namn: Sofiia
Ålder: 23
Smeknamn: Fia, Torsten
Sysselsättning: Plugg
Bra egenskaper: Glad, omtänksam, trevlig
Dåliga egenskaper: svårt att säga ifrån
Linje/klass:
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Grön/blåa
Skostorlek: 36



That´s it! God natt!

Kommentarer
Postat av: Nea

Kul att du oxå gjorde listan,hehe..brist på annat.Mår bättre idag,var till fabror doktorn o jag har bihålsinflammation!Fick medicin så det smittar nog inte..Kommer ni upp på söndag? Imorgon lördag har Samuels skola öppet hus kl 9-12 om ni inte har annat för er,kram

Postat av: Carro

Är du också en sån som har svårt att säga ifrån? :)

2008-11-14 @ 19:57:40
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Det känner jag så väl igen, typ från hela livet :s :)



Tackar tackar! :D

2008-11-15 @ 18:17:41
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: ÄLIN

Ebba är ganska otålig i vagnen, det längsta hon brukar orka med är det vi gick sist. o då skruvade hon o vred på sig sista biten hem ändå.

2008-11-16 @ 17:48:18
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Nea

Tack själv,det var supermysigt med alla ljus plus lite bröd o vin..kramiz

2008-11-16 @ 18:33:49
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback