Blä blä!

Så jäävla trött på att det jämnt ska gå åt helvette med allt! Aldrig ska det kunna gå bara bra, alltid nåt som är åt helvette! Faan vad less jag är på skiten!
Ingen som är sugen på att köpa en trasig mobil kanske!? Den tar emot sms och så, men det går inte att skicka! Det är nice! Jag gillar den verkligen! Men å andra sidan, så är det ju inte så många som hör av sig till den ändå, så vad fan ska jag med en mobil till egentligen?


Nu väntar jag på att badkaret ska bli fullt så jag kan bada!
Om vi har riktigt tur kanske jag drunknar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hm, jag märker av dina blogginlägg att vi kanske tänker rätt lika ibland. Till exempel nu, jag håller med om att varför kan ingenting gå bra nångång? Alltid är det nåt som är fel eller så är verkligen allt åt helvete. Och det med att det inte är så många som hör av sig till mobilen känner jag också igen. Har många gånger funderat på att hoppa på mobilen och kasta ut den genom fönstret och bara aldrig köpa en ny.

I-landsproblem kanske, men vadå? :)



Drunknar? Jo, såna tankar har man ibland. Men sen efteråt vet man oftast att det var tur att man inte drunknade, eller blev påkörd av en bil på gatan eller nåt annat :)

Postat av: Carro

Trots att man vill kasta sin mobil köper man ändå en ny förr eller senare :p :) Men du kan väl önska dig den mobilen du vill ha i julklapp? :)

2008-11-23 @ 23:59:36
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback