1a advent!

Som att nån hade missat det? Idag har jag i alla fall donat hemma mest! Satte upp en julstjärna i köksfönstret, och en ljusstake i vardagsrumsfönstret! Sen räcker det faktiskt med pynt hemma hos mig! Har så pass liten lägenhet att det blir alldeles för plottrigt om man släpar in för mycket pynt! Ny för i år är också en röd, julig ljuslykta som jag fått av Nea! :)
I morgon är det dags att tvätta igen, så mellan turerna ner i tvättstugan tänkte jag nog damma lite i mina hyllor, och sen köra ett varv med dammsugaren! Det blir nog nice! :)

Lyssnar just nu på Tommy Körberg - O helga natt! Det är en låt som verkligen kan få mig att känna att det snart är jul, och få mig att komma i stämmning! Varje gång jag lyssnar på den tänker jag på när jag fortfarande sjöng i kör, och när alla körer tillsammans gjorde julkonsert i Mellösa kyrka! Den låten, med alla körer tillsammans, och med klangen i den kyrkan, WOW säger jag bara, det är mäktigt!


Hur gör ni, julpyntar ni mycket hemma? :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack själv,det var trevligt..synd bara jag fick ångest i affären,suck..Pysselkväll med pepparkakshusbak? Kram

2008-11-30 @ 19:57:25
Postat av: Dala

jajamen, jag pyntade hejdlöst igår. i år har julkönslan infunnit sig ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback